ΕΓΡΑΨΑΝ


 


19/10/2013
ΑΓΡΟTERRA 
Εφημερίδα ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ 




27/5/2013

 Πώς οι Ελληνες έφτασαν να φτιάχνουν και να εξάγουν τόσο ωραία τυποποιημένα λάδια που θυμίζουν αρώματα [εικόνες] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/107343#ixzz2UUAVdcLY



3 JANUARY 2013


Epsilon - Extra virgin olive oil



Published by Iliada Kothra





Epsilon Olive Oil was created due to the crisis.
This was the response of a family 
(Barbara Philippopoulou , Stavros Filippopoulos and Nikos Saperas) 
which in this difficult period for our country, 
finds it necessary to return to its roots, to build an ancient product, 
to give it identity, to share its secrets, 
to make it known worldwide.
Epsilon has a strong aroma and its flavor is rich and unique.
It comes out from the best variety of olives, The koroneiki, 
which is grown in the municipality of Nestor 
near the Navarino castle in Kalamata.
It has an acidity less than 0.3 without any processing.. 
Its secret to its excellent quality lies on the traditional, 
natural and limited production.
It’s worth tasting it...





Πώς οι Ελληνες έφτασαν να φτιάχνουν και να εξάγουν τόσο ωραία τυποποιημένα λάδια που θυμίζουν αρώματα [εικόνες]
Από Xrimablog | xrimablog.gr – Δευ, 27 Μαϊ 2013


Μοιράσου τ



Προβολή φωτογραφίας


Πώς οι Ελληνες έφτασαν να φτιάχνουν και να εξάγουν τόσο ωραία τυποποιημένα λάδια που θυμίζουν αρώματα …

Τα τοπικά προϊόντα μπαίνουν στη μάχη για την ανάδειξη της Ελλάδας ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού. Μεγάλα βήματα έγιναν τα τελευταία χρόνια και για την ανάδειξη του εληνικού λαδιού ως ένα κορυφαίο εθνικό προϊόν.

Αν και μένουν ακόμη πολλά να γίνουν αφού οι Ελληνες πωλούν χύμα το ελαιόλαδο στους γείτονες Ιταλούς οι οποίοι το συσκευάζουν κομψά και το μοσχοπουλούν, εντούτοις κάποιες προσπάθεις αξίζουν επαίνους και παίρνουν και βραβεία.

Από το ντενεκεδάκι στο delicatessen

Στροφή κάνουν οι Ελληνες παραγωγοί και εξαγωγείς και στην εμφάνιση. Περάσαμε σιγά-σιγά από το 5κιλο ντενεκεδάκι σε ευπαρουσίαστες μποτίλιες ενώ ορισμένοι επενδύουν πλέον αποκλειστικά στην συσκευασία με αποτέλεσμα τα λάδια να θυμίζουν ακριβά αρώματα.....

Αλλά και το λάδι Εψιλον

Ελιά, Ελαιόλαδο, Ελλάδα...
Σε αυτές τις τρεις λέξεις παραπέμπει το γκουρμέ λάδι με την ονομασία «ε». Πρόκειται για μεσσηνιακό εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο κορωνέικης ποικιλίας με οξύτητα 0,2, που κυκλοφορεί σε συσκευασίες πολυτελείας των 250, των 500 και των 750 ml. Μόνο 6.000 φιάλες «Έψιλον» διατίθενται κάθε χρόνο, «γιατί ό,τι είναι πολύ καλό είναι και σπάνιο», λένε οι υπεύθυνοι της οικογενειακής επιχείρησης με τη φίρμα «ε - by Nikolo Filippopoulos».

Όλα ξεκινούν από το λόφο του Εγκλιανού, στην περιοχή της Χώρας, όπου βρίσκεται ο ελαιώνας του Νικολού Φιλιππόπουλου, παππού της οικογένειας που σήμερα συνεχίζει την παράδοση με το δικό της σύγχρονο τρόπο. Φέτος, το λάδι «ε» απέσπασε και το χάλκινο βραβείο γεύσης στο διαγωνισμό του 5ου Φεστιβάλ Ελαιολάδου και Ελιάς, στην κατηγορία Α΄ - Ισχυρή Ένταση Φρουτώδους.

Το ελαιόλαδο «ε» διατίθεται από καταστήματα delicatessen, υπάρχει στα ράφια των πολυκαταστημάτων Attica, στο Golden Hall, ενώ το έχει επιλέξει για το εστιατόριό του ο γνωστός σεφ Έκτορας Μποτρίνι.


http://goo.gl/Gv2ymH



http://tinyurl.com/avscpfq



Ένα γκουρμέ ελαιόλαδο από τη Χώρα Μεσσηνίας


Τελευταία Ενημέρωση: 19/12/2012 10:46
Της Μαρίας Νίκα






Ελιά, Ελαιόλαδο, Ελλάδα… 

Σε αυτές τις τρεις λέξεις παραπέμπει το γκουρμέ λάδι με την ονομασία «ε». Πρόκειται για μεσσηνιακό εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο κορωνέικης ποικιλίας με οξύτητα 0,2, που κυκλοφορεί σε συσκευασίες πολυτελείας των 250, των 500 και των 750 ml. Μόνο 6.000 φιάλες «Έψιλον» διατίθενται κάθε χρόνο, «γιατί ό,τι είναι πολύ καλό είναι και σπάνιο», λένε οι υπεύθυνοι της οικογενειακής επιχείρησης με τη φίρμα «ε - by Nikolo Filippopoulos».

Όλα ξεκινούν από το λόφο του Εγκλιανού, στην περιοχή της Χώρας, όπου βρίσκεται ο ελαιώνας του Νικολού Φιλιππόπουλου, παππού της οικογένειας που σήμερα συνεχίζει την παράδοση με το δικό της σύγχρονο τρόπο. Φέτος, το λάδι «ε» απέσπασε και το χάλκινο βραβείο γεύσης στο διαγωνισμό του 5ου Φεστιβάλ Ελαιολάδου και Ελιάς, στην κατηγορία Α΄ - Ισχυρή Ένταση Φρουτώδους.

Το ελαιόλαδο «ε» διατίθεται από καταστήματα delicatessen, υπάρχει στα ράφια των πολυκαταστημάτων Attica, στο Golden Hall, ενώ το έχει επιλέξει για το εστιατόριό του ο γνωστός σεφ Έκτορας Μποτρίνι.

Σταύρος Φιλιππόπουλος

«Έχουμε το καλύτερο λάδι του κόσμου…»

Εκ μέρους της ομάδας του «ε» ο Σταύρος Φιλιππόπουλος μάς μίλησε με ενθουσιασμό, αλλά και περηφάνια για το προϊόν του, το οποίο χαρακτηρίζει “premium”.

-Οι συσκευασίες του ελαιολάδου σας είναι εξαιρετικά προσεγμένες και μοιάζουν πραγματικά με μπουκαλάκια αρωμάτων. Πώς αποφασίσατε να στραφείτε σε αυτό τον ιδιαίτερο τρόπο προώθησης;

Έχουμε το καλύτερο λάδι του κόσμου… πιστεύω συμφωνούμε σε αυτό. Η μεσσηνιακή παραγωγή, αν την αναγάγεις στην παγκόσμια κατανάλωση, καλύπτει ένα πολύ μικρό ποσοστό, για να μην πω ελάχιστο. Αυτό και μόνο το γεγονός κάνει το προϊόν μας σπάνιο…, για λίγους. Σε αυτούς τους λίγους επιλέξαμε να απευθυνθούμε. Η συσκευασία, λοιπόν, ήταν απλά το φυσικό επακόλουθο.

-Έχετε καταφέρει να συνεργάζεστε με γνωστές και μεγάλες επιχειρήσεις (εστιατόριο Botrini, Attica, κ.λπ.). Ήταν εύκολη η πρόσβαση σε αυτούς τους χώρους;

Τίποτα δεν είναι εύκολο, αλλά όλα γίνονται αν επιμένει κανείς στην ποιότητα. Μας πίστεψαν, μας επέλεξαν και αυτό αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για μας, αλλά και μεγάλη ευθύνη.


-Τα λάδια «Έψιλον», όπως τονίζετε, απευθύνονται σε ανθρώπους που επιλέγουν το υψηλής ποιότητας ελαιόλαδο. Είναι ακριβά;
Δε θα το έλεγα… Το προϊόν μας, ενώ πιστεύω ότι είναι - για να μην πω το καλύτερο - ένα από τα καλύτερα ελαιόλαδα στον κόσμο, δεν είναι και από τα ακριβότερα. Αν κρίνουμε από το τι συμβαίνει στην αγορά των premium προϊόντων, η τιμή του θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον πενταπλάσια. Πάντως, όταν η ποσότητα είναι περιορισμένη, επενδύεις στην πολύ καλή ποιότητα του προϊόντος σου και η πολύ καλή ποιότητα σημαίνει αναπόφευκτα και αυξημένη τιμή.

-Η οικονομική κρίση που διανύουμε αυτή την εποχή έχει επηρεάσει τη δουλειά σας;
Γιατί η δική μας δουλειά να αποτελούσε εξαίρεση; Λιγότερο ίσως, γιατί απευθυνόμαστε σε ένα άλλο αγοραστικό κοινό. Σε ένα κοινό που η πολυτέλεια του έχει γίνει ανάγκη και δεν έχει πληγεί ιδιαίτερα από την κρίση. Παρόλα αυτά, η αγορά δεν είναι και στα καλύτερά της.




http://tinyurl.com/bmchrcu



ΕΨΙΛΟΝ... όπως λέμε “Ελιά, Ελαιόλαδο, Ελλάδα”




Ο ενθουσιασμός του Νίκου για το Λάδι Έψιλον,  ΔΕΝ είναι ο λόγος που σας το παρουσιάζω.
Προσωπικά, στάθηκα τυχερή να το έχω γευτεί τα δυο τελευταία χρόνια.
Βλέπετε, ο Νίκος είναι “φίλος” και το λάδι “ήρθε” από το χωριό.
Από την πρώτη στιγμή σκέφτηκα “τι κρίμα να μην είναι ευρύτερα γνωστό”...
Με χαρά λοιπόν έμαθα πρόσφατα, ότι η αρχική μου σκέψη έγινε πραγματικότητα, και ονομάστηκε “Έψιλον”.
Σήμερα δεν θα σας κουράσω με την ιστορία του Λαδιoύ “Έψιλον”. Θα μάθετε για την “αριστοκρατική” του καταγωγή, διαβάζοντας το blog.
Ξεκάθαρα όμως θα σας πω, ότι στην πρώτη του εμφάνιση στο Φεστιβάλ Ελαιολάδου & Ελιάς τον Απρίλιο του 2012, κέρδισε το Χάλκινο Βραβείο για το έντονο άρωμα φρέσκου καρπού και για την πλούσια ξεχωριστή του γεύση.
Ένα λάδι “premium”, λόγω της περιορισμένης ποσότητάς του, κυκλοφορεί μόνο σε αριθμημένες συσκευασίες.
Οι 6000 φιάλες που διατέθηκαν (μια μικρή παραδοσιακή παραγωγή, χωρίς καμιά απολύτως επεξεργασία) είχαν μόνο 0,2% οξύτητα.
Κλείνοντας, ζητήσαμε από τον Νίκο Σαπέρα (υπεύθυνο προώθησης του προϊόντος) να θέσει ο ίδιος στον εαυτό τρεις ερωτήσεις πάνω στο Λάδι Έψιλον.
Με άλλα λόγια, τι θα ήθελε να τον είχαν ρωτήσει, στις πολυάριθμες συνεντεύξεις που έχει ήδη δώσει, για να προωθήσει το προϊόν του;

Ερ: Σε μικρό χρονικό διάστημα, καταφέρατε να κυκλοφορεί στα καλύτερα delicatessen στην Ελλάδα, παίρνοντας διαβατήρια για το εξωτερικό.  Γιατί τα βάψατε μαύρα;
Απ: Γιατί η πρόκληση… απαιτούσε black tie…

Ερ: Σοβαρά τώρα …Δεν είναι κρίμα να μπορούν να σας γευτούν μόνο όσοι είναι διατεθειμένοι να δώσουν τόσα χρήματα; (Δεν είστε και φθηνοί…).
Απ: Ότι πληρώνεις παίρνεις, δεν λένε; Αν και στην περίπτωση μας αυτό δεν ισχύει ακριβώς… Το “ε” είναι ένα μοναδικό extra παρθένο ελαιόλαδο με ποιοτικά χαρακτηριστικά (0,2% οξύτητα π.χ.) που θα ζήλευαν πολλοί. Το 1ο μας βραβείο στο Φεστιβάλ Ελαιολάδου ήταν μόνο η αρχή… Κοιτάξτε, όταν η ποσότητα είναι περιορισμένη, επενδύεις στην πολύ καλή ποιότητα του προϊόντος σου και η πολύ καλή ποιότητα σημαίνει και αναπόφευκτα αυξημένη τιμή. Πάντως για να λέμε την αλήθεια και να απαντήσω στο “δεν είστε και φθηνοί” …Δεν είμαστε και ακριβοί… Το προϊόν μας -ενώ πιστεύω ότι είναι για να μην πω το καλύτερο και το θεωρήσετε υπερβολή, ένα από τα καλύτερα ελαιόλαδα στον κόσμο- δεν είναι και από τα ακριβότερα … Αν ακολουθούσαμε τα δεδομένα της αγοράς των premium προϊόντων, πιστέψτε με η τιμή του έπρεπε να είναι τουλάχιστον 5πλάσια.

Ερ: Δεν θεωρείτε ότι το σλόγκαν σας “Δοκιμάστε το λάδι ενός Βασιλιά” είναι προκλητικό;
Απ: Ναι, ίσως και να έχετε δίκιο. Όμως όσο προκλητικό είναι, άλλο τόσο αληθινό είναι. Έχει αριστοκρατική καταγωγή που την οφείλει στους ελαιώνες του μυθικού βασιλιά Νέστορα της Πύλου. Στη περιοχή του δήμου Πύλου - Νέστορος που βρίσκονται οι ελαιώνες μας έχουν βρεθεί από τα Μυκηναϊκά κιόλας χρόνια δείγματα Γραμμικής Γραφής που έχουν σύμβολα για την ελιά (θεωρούνταν ιερό δέντρο) και το ελαιόλαδο. Αυτά τα ιδεογράμματα έκαναν γνωστή την Πύλο σε όλη την αρχαιότητα. Άρα ναι, πιστεύω ότι δικαιούμαστε να χρησιμοποιούμε αυτό το σλόγκαν.




Και σαν “τελευταία” προώθηση από εμάς... σας υπενθυμίζουμε ότι...
Το Λάδι Έψιλον, ίσως να θεωρηθεί ένα λάδι “snob” διότι τρώγεται μόνο ΩΜΟ.
Θα το εκτιμήσουν μόνο όσοι μπορούν να αντιληφτούν την ποιότητα του !!!
Περισσότερες πληροφορίες στο blog www.ladi-epsilon.blogspot.gr

Angie Bournas
http://www.nomika-epilekta.gr/strepsodikopanoyrgia/protaseis/epsilon-opos-leme-%E2%80%9Celia-elaiolado-ellada%E2%80%9D#.UM3zQbzGb5J.facebook


Παρασκευή, 6 Απριλίου 2012

Το χρυσάφι της Ελλάδας βγαίνει στα... δέντρα!
Πηγή www.adena.gr

Λένε ότι "τα ακριβά αρώματα ,μπαίνουν σε μικρά μπουκάλια".
Κι όμως το άρωμα που προστατεύει αυτή η γυάλινη συσκευασία, το εκτιμούν μόνο όσοι ξέρουν να ξεχωρίζουν το αυθεντικό έξτρα παρθένο Ελληνικό ελαιόλαδο.
Οι ελαιοπαραγωγοί βέβαια γνωρίζουν τα... μυστικά του, άσχετα αν είναι αποθηκευμένο σε γαλβανισμένο χάλκινο ντεπόζιτο , η σε πήλινο πιθάρι.
Οι καταναλωτές όμως που μεγάλωσαν στις πόλεις , στηρίζονται στην εικονική "ειλικρίνεια" του marketing, για να επιλέξουν το καλύτερο λάδι στα ράφια του Σούπερ Μάρκετ.
Επειδή όμως ότι γυαλίζει δεν είναι χρυσός, προτείνουμε στους αναγνώστες να επενδύσουν λίγο από τον χρόνο τους και να επισκεφθούν το 5ο Φεστιβάλ ελαιόλαδου και ελιάς.
Ξεκινάει από σήμερα μέχρι τις 8 Απριλίου, στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας Η εκδήλωση που καθώς φαίνεται εξελίσσεται σε θεσμό φιλοξενείται φέτος στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Πέρσυ το φεστιβάλ Agro Quality Festival ήτανστο Γκάζι, και το adena.gr κάλυψε το γεγονός με πολλές αναρτήσεις και φωτό των συμμετεχόντων. (κλικ ΕΔΩ) .
Φέτος στόχος της εκδήλωσης είναι να καθιερωθεί ως τόπος συνάντησης, επιμόρφωσης και πληροφόρησης όλων των εμπλεκομένων στον τομέα του ελαιολάδου και της ελιάς. Ενημέρωσης σχετικά με τις εξελίξεις στον τομέα της παραγωγής, των μηχανημάτων, του εξοπλισμού, των νέων τεχνολογιών, της νέας νομοθεσίας, της τυποποίησης, της προώθησης, της υγιεινής αλλά και της ασφάλειας του λαδιού και της ελιάς. Για τους καταναλωτές, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να γνωρίσουν όλες τις ποικιλίες ελαιόλαδου και ελιάς που παράγονται στην Ελλάδα και να ενημερωθούν σχετικά με το βιολογικό ελαιόλαδο και την πάστα ελιάς.
Για περισσότερες πληροφορίες, στο 210 3610 265 και στο www.edpa.gr


http://adena-gr.blogspot.com/2012/04/blog-post_7664.html


Δευτέρα, 9 Απριλίου 2012

Ευχαριστίες για την ανάδειξη του "χρυσού" της Ελληνικής γής...




Σας ευχαριστούμε θερμά για την προβολή τόσο του περιπτέρου, όσο και των συσκευασιών μας.
Μας δώσατε πολύ κουράγιο γιατί δεν σας κρύβω πως η παρουσία μας στην
έκθεση επί της ουσίας ήταν ένα ακόμα τεστ πριν το προϊόν μας βγει στην αγορά. Η σχέση μου με το λάδι ξεκινάει μεν από...τα παιδικά μου χρόνια , 
τότε καθόριζε το επίπεδο ζωής της οικογένειας , (πατέρας ελαιοπαραγωγός)
στην πορεία διακόπτεται λόγω τελείως άλλης ενασχόλησης 

δημοσιογραφία - διαφημιστική εταιρεία )
και επανέρχεται δυναμικά σαν ιδέα πολύ πρόσφατα.
Κουβαλάει βέβαια μαζί της όλες εκείνες τις ανασφάλειες που νοιώθει
κανείς σε κάθε νέο εγχείρημα.
Τόσο η δική σας προβολή όσο και το βραβείο μας έδιωξαν και τις
τελευταίες μας επιφυλάξεις.

Ξεκινάμε !
Σας ευχαριστώ πολύ.

Με εκτίμηση

Βαρβάρα Νικ. Φιλιπποπούλου

Αναρτήθηκε από V.K. στις 1:30 μ.μ.
http://adena-gr.blogspot.gr/2012/04/blog-post_5694.html


ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ το Λάδι ενός Βασιλιά !!















Ήταν εκεί…στο 5ο Φεστιβάλ Ελαιολάδου και Ελιάς στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας στις 6, 7, και 8 Απριλίου του 2012 .
 Όσοι το είδαν το ερωτεύθηκαν με την πρώτη ματιά… και όσοι το δοκίμασαν δήλωσαν αιώνιοι θαυμαστές του. 
 Πρόκειται για το ε το νέο ελαιόλαδο που βγαίνει δυναμικά στην αγορά και μας προτρέπει να δοκιμάσουμε το λάδι ενός βασιλιά. 
Την αριστοκρατική του καταγωγή την οφείλει στους ελαιώνες του μυθικού Βασιλιά Νέστορα της Πύλου και με την παρθενική του εμφάνιση, έπεισε ακόμα και τους κριτές του διαγωνισμού .
http://newsmessinia.blogspot.com/2012/04/blog-post_1734.html





Περιοδικό ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ    Νοέμβριος 2012


"Ε": Το λάδι ενός βασιλιά!

IN AND OUT Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012 10:34  
Από Πεγκού Χάι



Το πρώτο πράγμα που μπορεί κανείς να σκεφτεί όταν βλέπει το E είναι πως αναφερόμαστε στο γράμμα της αλφαβήτα.  Στη συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για το λάδι ''Ε''.Το γνωρίζετε;

 Αν όχι, σήμερα θα μάθουμε δέκα πράγματα γι'αυτό.... Συναντήσαμε τη Βαρβάρα Φιλιπποπούλου, υπεύθυνη της επιχείρησης αυτής με τα ανίψια της αλλά και συνεργάτες της,  Σταύρο Φιλιππόπουλο και Νίκο Σαπέρα. Μας έδωσαν κυριολεκτικά μια γεύση από το προϊόν αφού ήταν πρόθυμοι να μας πουν τα πάντα με κάθε λεπτομέρεια....

 1)  Είναι ένα καθαρά αγνό, φυσικό, ελληνικό προϊόν  Θυμίζει κάτι από την πανέμορφη χώρα μας αφού η ονομασία του προήλθε από τα αρχικά των λέξεων Ελλάδα, Ελιά, Ελαιόλαδο.

 2) ''Είναι το λάδι ενός βασιλιά''.. Ένα σλόγκαν πολλά υποσχόμενο και βασισμένο σε μια ιστορία που κρατάει εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

 3) Ο βασιλιάς είναι ο Νέστορας. Τα ανάκτορα του Νέστορα βρίσκονται σε μια περιοχή που είναι κυρίως αγροτική και περιβάλλονται από απέραντους ελαιώνες που παρήγαγαν το λάδι της Μεσσηνίας από τα μυκηναϊκά χρόνια. Υπάρχουν δείγματα γραμμικής γραφής που έχουν σύμβολα για την ελιά και για το ελαιόλαδο που έκαναν εξαγωγή. Αυτά τα ιδεογράμματα έκαναν γνωστή την Πύλο σε όλη την αρχαιότητα. Ακόμα και σήμερα υπάρχουν ρίζες ελιάς που είναι παλαιότερων χρόνων. Ο ελαιώνας που παράγει το λάδι "Ε" βρίσκεται ακριβώς  στην ίδια περιοχή του δήμου Πύλου - Νέστορος.




4) Η αγνότητα του επιβεβαιώνεται & με την οξύτητά του. Φέτος, οι μετρήσεις έδειξαν 0,2% δίχως να έχει δεχτεί καμία τεχνική επεξεργασία.

 5) Το λάδι αυτό είναι ''premium''. Αυτό σημαίνει ότι η ποσότητά του είναι περιορισμένη. Γι' αυτό και οι συσκευασίες του έχουν αρίθμηση.

 6) Η συσκευασία του αλλά και η μυρωδιά του θυμίζει κάτι από άρωμα. Γι' αυτό ξεχώρισε και κατέκτησε το πρώτο του βραβείο γεύσης τον Απρίλιο του 2012.

 7) Έχουμε την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε αφού κυκλοφορεί στο ''Oliviers & co'' στο Golden Hall και στο  ''Culpa'' deli  στο Ψυχικό.

 8) Θέλει να το γεύονται άτομα που ξέρουν να εκτιμούν αγνά, φυσικά προϊόντα, είτε αυτοί είναι Έλληνες είτε ξένοι.

 9) Στόχος αυτού του προϊόντος είναι να προωθηθεί κυρίως στο εξωτερικό για να φανεί η ‘’βαριά βιομηχανία’’ που έχει η Ελλάδα.

 10) Μέσα από τέτοιες δραστηριότητες είναι και μια πολύ καλή ευκαιρία να ξεφύγει η χώρα μας από την οικονομική κρίση που βιώνει.








http://www.styleland.gr/in-and-out/724-2012-11-18-17-40-33?




"ε" όπως λέμε...ελαιόλαδο!

Το metrogreece.gr συνάντησε έναν νέο επιχειρηματία που τόλμησε παρά την κρίση!






Τον τελευταίο καιρό, όπου και αν βρεθώ… μονοπωλεί τις συζητήσεις όλων το θέμα της κρίσης και της Ελληνικής κατάπτωσης!

Προς έκπληξη μου ,πριν από λίγες μέρες γνώρισα έναν νέο άνθρωπο που τόλμησε και οραματίστηκε!

Ο λόγος για το Νίκο Σαπέρα, ένα από τα μέλη της ομάδας του "ε"!


Με ενθουσίασε το πάθος του για την δουλεία του και η αισιοδοξία του… γι’ αυτό του ζήτησα να μου γνωρίσει το νέο δημιούργημα της ομάδας του.


Τον ρώτησα αρχικά πως προέκυψε το "ε";

Μου είπε πως «πρόκειται για μια νέα οικογενειακή προσπάθεια, ένα καθαρά φυσικό, αγνό προϊόν, ένα πάθος που κρατά εδώ και πολλά χρόνια. "Ουδέν κακόν αμιγές καλού" λέει ο σοφός λαός. Έτσι και εμείς στύψαμε τα μυαλά μας για να μπορέσουμε να βρούμε μια διέξοδο στην οικονομική κρίση και να την μετατρέψουμε σε ευκαιρία. Αποφασίσαμε να στραφούμε στη "βαριά βιομηχανία" της Ελλάδας, τη γη μας. Δε θα μπορούσαμε παρά να αξιοποιήσουμε τους ελαιώνες και το λάδι μας, ομολογουμένως ένα από τα καλύτερα και ποιοτικότερα παγκοσμίως. Το "ε" είναι η ελιά, το ελαιόλαδο, η Ελλάδα.»


Τόλμησες , πιστεύεις ότι η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς; Ποιοι είναι οι στόχοι σου για το μέλλον ;

Ήταν η ερώτηση μου και η απάντηση του απόλυτα συνειδητοποιημένη…

«Η τύχη όταν συνδυαστεί με σκληρή δουλειά και ένα εξαιρετικό προϊόν της ελληνικής γης μπορεί να σε ταξιδέψει πολύ μακριά. Στόχος μας είναι να μπορεί να γευτεί την Ελλάδα και το "ε" οποιοσδήποτε απαιτητικός καταναλωτής σε οποιαδήποτε γωνιά του πλανήτη. Γιατί έτσι πρέπει να είναι η Ελλάδα…τόπος θαυμασμού!

Τι θα συμβουλεύατε τους νέους της ηλικίας σας;

«Ξεκάθαρα θα τους έλεγα να δουν τη κρίση σαν μια ευκαιρία, να στραφούν στην ελληνική γη και να τολμήσουν... "Sky is the limit"»

Έφυγα και έπιασα τον εαυτό μου να χαμογελά...

Ας ελπίσουμε η προσπάθεια του Νίκου να πετύχει και να γίνει έμπνευση και για άλλους νέους!

Ματίνα Σπυροπούλου

http://www.metrogreece.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/246056/Default.aspx